بیمه ماشین های سفرآلامو
نوشته شده توسط : سفرآلامو

بیمه ماشین های سفرآلامو

 

بیمه در حال حاضر برای بیمه نامه های اجاره ماشین ، و دیگر شرکت های شبکه حمل و نقل بیمه سواری را ارائه می دهد.

طبق گزارش ، این پوشش جدید رانندگان رنت ماشین را بیمه می کند که شکاف بین بیمه اتومبیل شخصی خود و پوشش ارائه شده توسط خود را از بین می برد.

در گذشته، رانندگان سوارکاری بدون پوشش توسط شرکت های بیمه خود را ترک کردند اگر آنها به یک تصادف در حالی که برنامه سوار شدن آنها بود، اما آنها سوار را پذیرفته نیست. می گوید: این پوشش اجاره خودرو  جدید این شکاف را خنثی کرده و رانندگان را با دسترسی به پوشش در سراسر کل چرخه سواری، فراهم می کند. پیش از این، رانندگان تنها پس از پذیرش سوار شدن، تحت پوشش بیمه تجاری قرار گرفتیوز، گروه تحقیق و توسعه ، گفت: “بسیاری از رانندگی برای شرکت هایی مانند به عنوان یک راه عالی برای کسب درآمد یا پرداخت پول اضافی لذت می برند زیرا می توانند ساعت های خود را تنظیم کنند، کارفرمای خودشان باشند و با افراد جدید ملاقات کنند.” مدیر. با این وجود، بسیاری از آنها به طور ناخودآگاه در معرض خطر خود قرار دادن رانندگان دیگر هستند، زیرا آنها بیمه کافی را در صورت وقوع حادثه زمانی که برنامه آنها در آن قرار دارند، ندارند، اما آنها سوار نیستند. ”

رنت ماشین


“می خواهد اطمینان حاصل شود که این افراد می توانند زندگی بدون قید و شرط را بدون داشتن نگرانی در مورد پرداخت هزینه های گران قیمت یا پرداخت هزینه های پزشکی از طریق جیب تضمین کنند – و ما قادر خواهیم بود تا این آرامش را برای 20 سنت روز، ریوز اضافه کرد.

سوار شدن به سه مرحله تقسیم می شود:

• مرحله اول: رانندگان برنامه سوارکاری را روشن کرده اند اما کرایه را قبول نکرده اند.

• مرحله دوم: راننده ها کرایه را قبول کرده اند و در حال راه اندازی مسافر هستند.

• مرحله سوم: رانندگان مسافران را به مقصد خود حمل می کنند.

بیمه رانندگی در اولین دوره سفر خود رانندگان را پوشش می دهد. این پوشش توسط سیاست های شخصی شخصی ارائه نمی شود و ها در طول این مرحله پوشش محدودی نیز ارائه می دهند. این بدان معنی است که اگر رانندگان در حین فاز یک به حادثه رانده شوند، مجبور خواهند شد که هر گونه خسارات وارده به وسایل نقلیه خود را تعمیر کنند – پوشش مسئولیت به مبلغ 50،000 دلار برای هر فرد و 100،000 دلار برای هر حادثه برای آسیب رساندن به دیگران محدود می شود





:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: